Galen natt

Vi var på 18 års fest igår! Helt sinnes var det men orkar inte skriva om allt som hände så sammanfattar allt i några få ord; galet, försvunna folk, stulna saker, tårar, bråk, sönderslagna prylar, roligt, dans, sprit, fulla, avblåst fest, kallt, asfalt, stehag.

Riktigt sjukt var det men ja!
Bild från igår påvägen dit


Det kan inte gå mer än åt helvete!

Hej gullungar!
Har precis varit på jobbintervju i Malmö, har ingen aning om hur det gick men får besked senast imorgon! Så jag håller mina tummar, det kan ju inte ha gått mer än åt helvete! ^^

Sitter nu på expresso haus på Hansa och väntar på Jesper. My ride home! ;) Är på ovanligt bra humör idag så en caffelatte på detta är väll inte helt fel :) bara 1 1/2 timme kvar tills han slutar, lite shopping kanske? Jo blir nog så. . !


Förklaring

Hej!
Jag har inte bloggat på den senaste tiden då jag under snart två månaders tid har mått riktigt dåligt. Både fysiskt och psykiskt. Vilket jag fortfarande gör, varenda dag. Jag börjar repa mig en aning men det är svårt men jag gör mitt allra bästa för att försöka le! Så där har ni förklaringen på den dåliga uppdateringen!

Ska dock försöka uppdatera lite mer även om livet inte är på topp för tillfället!


V ❤

Dagen då denna bild togs var den bästa dagen i mitt liv! Nu är allt borta, ingenting finns kvar från dig. . .


Biltur

Hej mina solstrålar ♥.
Idag har jag och mina fina vänner varit ute på drift på skånes vägar. Vi tog oss till Malmö där vi gick på bio och såg American pie: The reunion. Vi var sju pers som gick och såg den och när vi skulle gå fram och hämta ut våra biljetter, eller ja jag! Tror ni jävlar inte att dem var släppta till någon annan? JO! Men vi fick bättre platser än vi bokat så det var no problems ändå :) Filmen var super bra!
Sedan drog vi vidare hem till lilla Marieholm. Jag träffade Viktor på kvällen och det var jätte skönt, riktigt skönt faktiskt! Tänker dock inte nämna mer detaljer runt det.
pie

please

One wish, that's all I want. . .

Mina nya skor

Här har ni en bild på mina nya skor. Bilden är tagen från hemsidan!

Jag tycker att de är över snygga och kommer bli perfekta nu till våren till ett par tighta jeans, pösigt linne och midjekort skinnjacka. Riktigt läckert! ;) Gud vad jag längtar!


Äventyr i Kristianstad

Godmorgon sötnosar ❤.
Medan ni har legat och trynat i era sängar har jag själv åkt till Kristianstad nu på morgonen för att hämta ett par skor jag köpt! Har precis hämtat dem och satt mig på tåget som ska ta mig vidare till Malmö.

Börjar sent idag så jag ska lämna tillbaka jackan som jag köpte åt min syster som tyvärr var för stor. Sedan blir det lunch med Cotte innan skolan börjar vid 12'30 :)

En riktigt härlig början på dagen! Dessutom skiner solen ^^

Bild på skorna kommer ikväll när jag kommit hem från skolan!


Älsklingens presenter

Nu efter flera månaders tid ska jag äntligen lägga upp bilder på vad min älskling fick av mig och mina föräldrar i 18 års presenter!

Av mig fick han: fredperry plånbok och en upplevelse som innebär att köra en ferrari

Av mamma och pappa: 2 t-shirtar och 200 kr

Visar bara mitt för som vanligt klöddar http://blogg.se">blogg.se så kunde inte ladda upp på kläderna -.-'

https://cdn3.cdnme.se/cdn/8-1/2177735/images/2012/pic_193824840.jpg" class="image">


Solen kikar fram

Godmorgon solstrålar ♥
Vaknade vid åtta imorse av att älsklingens alarm ringde. Han skulle iväg och jobba på gården men det blev inte förens någon timme senare för vi ville helt enkelt inte masa oss upp ur sängen. När han åkte tog jag rambo ut på en runda, tänkte egentligen bara gå en liten runda men vädret var ju underbart idag. Hyfsat varmt, solen skiner och inte ett moln på himlen. Så utan frukost i magen drog jag och rambo iväg på en runda som är på ungefär 1 mil lång. Riktigt härligt! Men ute på landet blev det lite kyligare för att det blåste lite grann och hade glömt vantarna så aa förfrös typ om dem men annars, as härligt! :)
Sen har jag mest tagit det lugnt, läst något kapitel i en bok och druckit te / coca. Vill egentligen sitta ute på terassen men stormen förstörde både tak och möbler så blev inget av det tyvärr annars hade det varit underbart att sitta ute i vårsolen!
Såg dessutom snödroppar på vägen hem från rundan - Bara ännu ett vårtecken! ;)

Ups. . .

I did it again!
Har inte bloggat på ett tag som ni säkert har märkt. Jag har lov just nu som säkert flera av er har! Har varit med vänner hela veckan och varit på fest. Och nu i onsdags hade jag och Viktor ett halv år tillsammans!! :) han har varit på skidsemester i Dalarna och skulle komma hem på fredagen men på kvällen knackade det på dörren och han överraskade mig med att komma hem 1-2 dagar tidigare! Och på vår halvårs dag dessutom :') vi tände ljus och hade det jätte mysigt!
Dessutom har jag även klippt mig och färgat håret rött igen, över Nice!!

 


No head-line

Hej sötnosar ❤.
Har inte bloggat på ett tag nu, I know. Blir ett inlägg såhär på kvällen, sitter mest och tar det lugnt i soffan.

Bjuder på en bild från i fredags, innan jag och Frida drog iväg på fest.


Skridskor på Ringsjön

Godmorgon sötnosar!
Håller just nu på att fixa mig för snart ska jag och Viktors familj dra oss till deras mormor och morfar för frukost och sedan vidare till Ringsjön för en hel dag med skridskor! :) jag har dock endast stått på ett par skridskor 2-3 ggr i livet, jag kan alltså inte stanna! Kommer bli kul att se hur många ggr Viktor kommer att få rädda mig haha ❤.

Jag i mitt fina rosa & gråa underställ. -15 grader här så gäller att va förbered!


Kalas

Det blev inte så mycket updates som jag hade tänkt mig igår, ingen alls faktiskt. Men det blir så när man har roligt!

Just nu inväntar vi Viktors gäster då han fyller 18år idag så kommer lite släkt hit och sånt idag. Grattis på dig min underbara älskling ❤.


Secret mission. . .

Min skjuts är här! Så nu drar jag iväg på ett hemligt uppdrag, hehe. Updates kommer under kvällen ❤.


På Malmö central

Godmorgon ❤.
Sitter just nu på världens obekvämaste bänk inne på Malmö central. Cotte kommer alldeles strax och då drar vi oss in till entré för shopping och sedan till stan för lunch!


Plugg på kvällskvisten

Ikväll står det plugg på schemat! Det blir massmedier och källkritik. Med andra ord samhälle, blä! Har resan läst en stund faktiskt, brasan är tänd i bakgrunden. Mysigt! :)


25 januari 2012

Godmorgon sweeties ❤.
Sitter i soffan och chillar. Mår inte så bra idag, illamående och sånt men det blir att åka till skolan idag ändå :/ det går nog över!


Bambo

Rambo ligger och snarkar så sött bredvid mig, följer hans spår och går och nannar själv nu! Natti ❤.


Åhnäääää!!!

Buhu och en massa snyft!! Varför undrar ni då? Jo för jag har BRUTIT EN NAGEL! :( och tyvärr är det långt till jag ska göra om dem så är rädd att bryta den ännu mer. . .

Haha sån tönt jag är!


Tjäna pengar! ;)

Hej mina sötnosar ♥.
Tänkte ger er ett litet tips så här på kvällskvisten!
Tillhör du dem som brukar handla på internet? Eller helt enkelt bara vill tjäna pengar? Då skulle jag rekomendera plus i kassan till er! :) Själv använder jag det och det funkar faktiskt, det kan jag garantera! Du får faktiskt 20 kr direkt när du registrerar dig och 25 kr extra om du gillar deras facebook sida! Enkelt och snabbt. Det finns erbjudanden där du kan tjäna pengar UTAN ATT BETALA ETT ÖRE!
Klicka på bannern och börja redan idag :)
plusikassan.se

On the train

Befann mig just på tåget till Malmö men kunde inte koppla upp mig till bloggen :/ sitter i alla fall just nu på Malmö central och väntar på cotte. Hennes tåg var inställt så ska vänta på henne till 10 i. Totalt 45 min! Riktigt bull men ja. . . That's life!

Funderar dock starkt på att sätta mig på eh men det är inte roligt själv :(


Fika with my frienda!

Innan skolan stack jag och eleonor in till Malmö city och fikade :) Det blev ecxpresso haus, satt och snackade en massa skit i en timme över latte och någon rostad macka. Riktigt mysigt! ❤

Egopic från imorse haha!!


Feuda med mig!

Nu när jag har inskaffat mig en iPhone så har jag självklart laddar ned wordfeud! ;)

Så masa er upp ur soffan, hämta er iPhone och spela med mig?! (a)
De två första som vinner mot mig blir länkade i bloggen med bildbevis osv.

Namn: denzii'


FEM

Idag är det exakt fem månader sedan som jag och Viktor tog steget och blev ett par. Och jag har aldrig varit lyckligare! Det har varit fem underbara månader och jag hoppas att det blir många många fler tillsammans! Du gör mig hel, du gör mig till den allra lyckligaste flickan i världen.

Jag älskar dig ❤.

.


iPhone 4s

Har glömt att berätta en sak. Nämligen att jag i onsdags inskaffade mig en iPhone 4s i vit. Riktigt nöjd är jag faktiskt, den är helt klart över förväntan och nu kan jag blogga när som genom appen! :)

Jag har satt på ett rosa skal som skydd och ska dessutom snart sätta på sånt skydd för skärmen men eftersom det ska torka i tolv timmar så har jag inte orkat göra det, hehe.

Min lycko vecka verkar det som! ❤


Sommarjobb - CHECK!!

Godmorgon sötnosar ❤.
Kim och medina är hemma och hälsar på och med sig har dem lilla Bella. Så grymt söt är hon, lilla bambi! Stackars Rambo har fullt upp med henne, hans energi är ju inte direkt lika hög som hennes. Haha sötnosen!!

Jo och nu till det som rubriken säger, sommarjobb. Fick för en liten stund sedan reda på att jag har fått ett sommarjobb, härligt! Som telefon försäljare hos dialect. Äntligen, slippa känna pressen för att inte ha några pengar i sommar - som nu dock är över. Happy face!!! :D


Snön har kommit

Jag och Viktor var ute med Rambo i snöfallet tidigare idag. Gud vad mysigt det var! Får hoppas att det inte töar nu bara, pallar inte slask och sånt skit. . .


to die for. . .

cc
Skor att döda för (!!). Har hållt ögonen på dessa ett tag nu och blir bara mer och mer kär för varje gång alltså. Helt klart ett måste nu till våren :)
Skorna finnas att hitta på vivistyle för 549 kr.

17.01.2012

Godmorgon solstrålar ♥
Gick upp redan vid 4 tiden i morse. Så kan det gå när man måste pendla en bit till skolan men jag har ingenting emot det faktiskt. Idag känner jag mig riktigt pigg faktiskt även fast jag bara har sovit ungefär fyra timmar. . . Har inte riktigt vänt tillbaka på dygnet ännu så får la göra det snart.
Bara jag som har märkt att blogg.se buggar? Redigeringen av blogginlägg blir inte alls densamma som innan man har publicerat det.
Nu ska jag i alla fall dricka upp mitt te och sen ta och pallra mig mot busshållsplatsen. Hoppas det inte blåser allt för mycket nu bara!!

RSS 2.0